Ford Explorer
2 metai / Neribotos ridos garantija

Ford Explorer

Kaina naujo nuo 35 790 €

Ekspertų įvertinimas

8 atsiliepimai

Ekspertų nuomonės apie šį automobilį
Grįžti į automobilį

Ekspertų atsiliepimai

E
Edmunds
4/5
„Edmunds“ apžvalgoje „Ford Explorer 2023“ modelis gavo teigiamų atsiliepimų dėl savo modernios technologijos ir tinkamo saugumo aspektų. Automobilyje sumontuota pažangi multimedijos sistema, leidžianti lengvai valdyti tiek ryšį, tiek pramogas kelyje. Variklio pasirinkimai yra gana įvairūs, o kalbant apie komfortą, „Explorer“ tikrai gali pasigirti prabangiomis sėdynėmis ir šildomomis priemonėmis.

Tačiau apžvalgininkai pažymi, kad kai kurios versijos nėra tokios dinamiškos kaip konkurentai. Pagreitis ir bendra vairavimo patirtis kartais lieka žemesniame lygyje. Nepaisant to, „Explorer“ išlieka viena iš geriausių šeimos transporto priemonių, turinti didelį bagažo talpą ir erdvų interjerą.
A
Auto Bild
4/5
„Auto Bild“ apžvalgoje „Ford Explorer 2023“ sulaukė palankių atsiliepimų dėl savo universalaus pobūdžio ir patikimumo. Automobilis pasižymi pakankamu galios užtaisu ir geru valdymu, kas padeda užtikrinti saugų vairavimą. Tačiau, pasak apžvalgininkų, automobilio dizainas galėtų būti modernesnis ir patrauklesnis, kas galėtų pritraukti jaunąją auditoriją.

Be to, buvo pabrėžta, kad „Explorer“ yra ideali kelionė didelėms šeimoms, tačiau, jei kalbėsime apie valdymo dinamiką, jis gali būti prastesnis nei kai kurie konkurentai, tokie kaip „Volkswagen Atlas“. Bendrai, „Explorer“ skiriamas kaip patikimas pasirinkimas, bet galimas atnaujinimas galėtų padėti jam pasiekti naują lygį.
M
Motor Trend
4/5
2022 metų Ford Explorer pateikiamas kaip erdvus ir patogus visureigis, tinkantis šeimoms ir kelionėms. Jo variklio variantai yra galingi ir efektyvūs, ypač su 3,0 litrų V6 varikliu, kuris pasižymi dinamišku pagreitėjimu. Salone yra modernaus dizaino ir gerai organizuota prietaisų skydelis, tačiau kokybės problemos kėlė klausimų, ypač dėl kai kurių plastikinių apdailos detalių.

Kita vertus, Ford Explorer turi didelių išlaidų, palyginti su kai kuriais konkurentais, pavyzdžiui, Toyota Highlander, kuris siūlo aukštesnius kokybės standartus už panašią kainą. Be to, komfortas ir valdymas mažai skiriasi, o galinė sėdynė taip pat galėtų būti geriau pritaikyta erdvumui. Bendrai, Ford Explorer yra geras pasirinkimas, tačiau potencialiems pirkėjams derėtų apsvarstyti ir kitas alternatyvas.
C
Car and Driver
4/5
Ford Explorer 2021 metais išsiskiria savo sportiškais vairavimo savybėmis ir galingais varikliais, ypač su turbocharged 2,3 litro keturių cilindrų varikliu. Jis siūlo puikų valdymą ir dinamišką važiavimą, nors variklio triukšmas kartais gali būti erzinantis.

Viduje, Explorer siūlo erdvias sėdynes ir modernesnę technologiją, tačiau šiek tiek nuvylė apdailos kokybė. Vairuotojai ir keleiviai vertina dideles erdves ir patogumą. Tuo pačiu metu, vargu ar jis lenkia kelis konkurentus, tokius kaip Palisade ar Telluride, kurie galbūt siūlo daugiau prabangių detalių ir geresnę interjero apdailą. Bendrai, Explorer puikiai tinka tiems, kurie ieško efektyvaus ir dinamiško visureigio su gera galimybių gama.
D
Delfi.lt Auto
3/5
2021 metų Ford Explorer yra sveikintinas pasikeitimas, pasižymintis dideliu erdvumu ir patogumu. Jo varikliai galingi, tačiau degalų ekonomija galėtų būti geresnė. Salono dizainas modernus, tačiau dalis medžiagų atrodo prastesnės kokybės, lyginant su konkurentais.

Pasak atsiliepimų, Explorer išsiskiria patis varikliais, tačiau kai kurie vairuotojai teigia, kad valdymas nėra toks aštrus kaip kai kurių priešininkų, tokių kaip Honda Pilot. Kiek didesnės kainos derinys su abejotina kokybe gali atbaidyti pirkėjus, norinčius daugiau už tą pačią sumą.
K
KME.lt
Nepaisant galimų patikimumo problemų, Ford Explorer turi daug privalumų, kurie paaiškina jo populiarumą. Tai erdvus ir praktiškas automobilis, tinkamas šeimoms ir tiems, kuriems reikia daug vietos kroviniams. Trijų eilių sėdynės leidžia patogiai vežti septynis keleivius. Siūlomi galingi varikliai, įskaitant V6 ir V8 benzininius variklius bei turbokompresorinius EcoBoost variantus. Naujausios kartos taip pat siūlo hibridinius variantus. Nepriklausoma pakaba užtikrina patogų važiavimą kelyje, o pažangios technologijos, tokios kaip infotainment sistemos su jutikliniais ekranais, navigacija ir pagalbos vairuotojui sistemos, padidina komfortą. Kai kurie variantai su keturiais varančiaisiais ratais ir pakelta prošvaisa yra tinkami važiuoti bekele. Tačiau svarbu atsižvelgti į galimus trūkumus: kai kurie modeliai susiduria su patikimumo problemomis, kuro sąnaudos gali būti didelės, o dėl didelio dydžio automobilis gali būti sunkiai valdomas ir parkuojamas siaurose miesto gatvėse. Eksploatavimo kaina taip pat gali būti aukšta dėl galimų remonto išlaidų, draudimo ir degalų sąnaudų. Kai kuriuose modeliuose interjero medžiagos gali atrodyti pigios ir nepatvarios.
A
Autozinios.lt
Ford Explorer 2010-2019 metų modeliai pasižymi patogiomis sėdynėmis ir aukštos kokybės medžiagomis, užtikrinančiomis komfortišką važiavimą. Platus galingų variklių asortimentas užtikrina aukštą našumą ir gerą trauką. Pažangios informacijos ir pramogų sistemos, įskaitant didelį jutiklinį ekraną, „SYNC 3“ sistemą, Apple CarPlay ir Android Auto, padidina vairavimo malonumą. Aukštas saugumo lygis su įvairiomis saugos funkcijomis, tokiomis kaip oro pagalvės, ABS, ESP, eismo juostos palaikymo sistema ir adaptyvioji kruizo kontrolė, suteikia papildomą saugumo jausmą. Geros bekelės galimybės su keturių ratų pavara ir tvirta važiuokle leidžia įveikti sudėtingesnius kelius. Tačiau yra ir trūkumų: aukštesnė pradinė kaina ir eksploatacijos išlaidos, palyginti su kai kuriais konkurentais, aukštos kuro sąnaudos, ypač galingesnių variklių versijose, didesnis dydis gali būti nepatogus manevruojant siaurose miesto gatvėse, kai kuriuose modeliuose buvo pranešta apie problemas su elektroniniais prietaisais, o kai kurios dalys ir priežiūros darbai gali būti brangūs.
A
Autoasas.lt
4/5
2010 metais į prekybą stojo penktos kartos Ford Explorer. Naujojo visureigio stilistika akivaizdžiai primena JAV rinkai skirtus Focus ir Taurus modelius. Priekyje automobilį puošia kelių pakopų žibintai ir masyvios trijų lygių Ford radiatoriaus grotelės. Gale – panašios stilistikos galiniai žibintai. Priekinių ir šoninių langų statramsčiai yra juodos spalvos, kas suteikia lengvumo, erdvės ir “kabančio” stogo efektą, jau matytą Land Rover automobiliuose. Tai nėra keista, nes naujojo visureigio dizaineris Jim Holland prieš tai vadovavo Land Rover Range Rover visureigio dizaino kūrimui. Automobilio linijos santūrios, griežtos, tačiau nėra nuobodžios – tikras amerikietiškas visureigių stilius. Viduje įtaisytas toks pat santūrus prietaisų skydelis ir galybė įvairios įrangos. Taip pat gamintojas gali pasigirti, kad tai pirmasis automobilis su oro pagalvėmis ant saugos diržų. Palyginti su paskutiniu Explorer modeliu, debiutantas yra 45 kg lengvesnis ir žinoma taupesnis. Gamybos pradžioje automobilis buvo komplektuojamas su vienu iš dviejų variklių: 3.5 L Ti-VCT V6 tipo agregatu išvystančiu 290 AG (345 Nm) ir 2 L keturių cilindrų išgirtu „EcoBoost“ varikliu turinčiu 237 AG (339 Nm). Standartiškai sukomplektuotas automobilis yra varomas priekiniais ratais, o už papildomą kainą buvo galima užsisakyti visų varomųjų ratų sistemą, kuri elektronikos pagalba paskirsto sukimo momentą tarp priekinės ir galinės ašies.